bono bono .

bono

همه ی آن چیزی که باید درباره ی ماشین ظرفشویی بدانید

همه ی آن چیزی که باید درباره ی ماشین ظرفشویی بدانید، در دنیای امروز با بسیاری از ماشین ها در آشپزخانه ها مواجه می شویم، در حال حاضر با پدیده ی جدیدی از این ماشین ها آشنا می شویم که ماشین ظرفشویی نام دارد. دیگر دغدغه شستن ظرف ها نیز با وجود ماشین ظرفشویی از بین می رود.برای استفاده از ماشین ظرفشویی باید ها و نباید هایی وجود دارد که بتوانید به صورت بهینه از آن استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.
ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی چطور شسته می شوند؟

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، این دستگاه ظرف های کثیف را به صورت خودکار شستشو می دهد. اما برای آماده سازی دستگاه ماشین ظرفشویی افراد باید کارهایی همانند: ظرف ها را داخل ماشین ظرفشویی ریخته و مواد شوینده را اضافه نماید و در آخر نحوه چرخش شست و شو را تنظیم نموده و دکمه روشن را فشار می دهد.
ماشین های ظرفشویی عملیاتی را به صورت خودکار انجام می دهند که عبارت است از:

آب را به صورت خودکار داخل مخزن پر می نماید.

با سرعت و با فشار به وسیله ی فواره های موجود بر روی ظرف می پاشد تا ظرف ها به خوبی تمیز شوند.
آب های کثیف را خودش تخلیه می نماید.
با پاشیدن آب، ظرف ها را کاملا آبکشی می کند.
هوای داخل را گرم نموده، تا ظرف ها زودتر خشک شوند، البته لازم به ذکر است که این گزینه را حین تنظیم دستگاه باید فعال نمایید.

همچنین ماشین ظرفشویی در تمام مدت زمان شست و شو بر روی نحوه کارکرد خود نظارت لازم را دارد که کار به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد. طول مدت چرخش توسط یک زمان سنج تنظیم می گردد. در ماشین های ظرفشویی گیرنده های حسی وجود دارد که توسط این گیرنده دمای آب و هوا و سطح اب برای میزان شست و شو و آبکشی کنترل می گردد.
در برخی ماشین ظرفشویی ها گیرنده ی حسی موجود است که این گیرنده میزان کثیفی آب که از ظرف ها می چکد را نشان می دهد و زمانی که آب به میزان کافی تمیز بود ماشین متوجه می شود که ظرف ها دیگر کامل تمیز هستند.
شستشو میوه توسط ماشین ظرفشویی:

بسیاری از مغازه دارها وقتی می فهمند که شما از ماشین ظرفشویی برخوردار هستید امکان دارد به شما بگویند که می توانید میوه های خود را داخل ماشین ظرفشویی شستشو دهید، در این مورد باید بگوییم این قابلیت که مغازه دارها آن را ذکر می کنند همان طبقه اول ماشین های ظرفشویی می باشد که اگر ماشین ظرفشویی ویژگی استفاده از آب سرد برخوردار باشد این یک امتیاز خوب برای ماشین ظرفشویی به حساب می آید و می توانید میوه و سبزی های خود را بدون این که پلاسیده شوند در آن بشورید.
مدل های گوناگون ماشین ظرفشویی:

ماشین های ظرفشویی به شکل کلی از 3 مدل برخوردار هستند که شامل:
ماشین ظرفشویی توکار:

این مدل ماشین ظرفشویی را می توان در زیر سینک ظرفشویی، میان کابینت ها و زیرصفحه ی کابینت به شکل دائمی نصب نمود.
ماشین ظرفشویی رومیزی:

این مدل نیز بیشتر اوقات بر روی کابینت ها و یا نزدیک سینک ظرفشویی داخل آشپزخانه گذاشته می شوند. در هر زمان نیز می توان آن ها را جابه جا کرد. حتی ماشین رومیزی را می توان داخل انباری گذاشت و در مواقع لازم از آن برای شست و شو ظرف ها استفاده کرد. برای نصب ماشین ظرفشویی داخل آشپزخانه نیاز به شیر آبی برای داخل شدن اب به دستگاه می باشد. همینطور لوله تخلیه این دستگاه باید درون فاضلاب قرار بگیرد.
ماشین ظرفشویی ایستاده
حین خرید ماشین ظرفشویی باید به نکاتی عبارت است از:
بازوی آبپاش:

اگر که می خواهید ماشین ظرفشویی را خریداری کنید که از تعداد بازوی ابپاش مناسبی برخوردار باشد، باید بگوییم که ماشین ظرفشویی هایی که بیش از 3 بازوی آبپاش دارا هستند برای خرید عالی می باشند.
استاندارد:

اگر که به فکر صرفه جویی هستید باید برای خرید ماشین ظرفشویی هزینه بیشتری بپردازید تا بتوانید دستگاهی را خریداری کنید که کمترین انرژی را مصرف نماید و از برچسب انرژی برخوردار باشد تنها در این صورت است که می توانید از نظر بالا رفتن هزینه برق و اب نگران نباشید.
کم مصرف:

اندازه مصرف برق در ماشین های ظرفشویی به تکنولوژی های استفاده شده در آن بستگی دارد. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید هزینه های انرژی که مصرف می کند و تعمیر و نگهداری آن است.
خریداری دستگاه غیراستاندارد گرچه در پله اول ارزان تر تمام می شود اما باید بگوییم که از هزینه های جانبی بسیار بالایی برایتان برخوردار خواهد بود.
ظرفشویی هایی با کنترل گرهای حسی و لمسی:

در دنیای امروز سعی شده است که حین طراحی ماشین های ظرفشویی در ظاهر، کارایی، موارد بهداشتی و بهینه سازی مصرف انرژی بهترین ها را به ارمغان بیاورند. ماشین ظرفشویی ها در مدل ها و طرح های گوناگونی در بازار موجود هستند که در حال حاضر دستگاه هایی که از قابلیت کنترل گرهای حسی و لمسی برخوردار هستند جزو جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی هستند.
سنسور:

از دیگر ویژگی های جدید ماشین های ظرفشویی برخورداری از سنسور است. کاربرد سنسور در کارکرد ماشین ظرفشویی بیشتر شدن راندمان انرژی با تنظیم نمودن اندازه آب مصرفی داخل ماشین ظرفشویی برای درجه ای از کثیفی ظرف ها می باشد.
کاهش صدا:

قابلیت جالبی که برخی از ماشین ظرفشویی ها برخوردار هستند این است که با شروع تاخیر شستشو در بعضی از مدل ها که به افراد اجازه می دهد تا در مواقعی که هزینه انرژی پایین است، آن را روشن کنند. این کار موجب کم شدن صدا در آشپزخانه نیز می شود.
تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران:

برخورداری از ماشین ظرفشویی به کمتر شدن کارهای خانه بسیار کمک می نماید و وجود آن داخل آشپزخانه بسیار کارآمد و مفید می باشد. اما همانطور که می دانید به دلایل گوناگون که عبارت است از: فرسودگی و استهلاک های موجود حین استفاده های پی در پی از ماشین ظرفشویی و یا مراقبت نکردن از این دستگاه دچار به وجود آمدن مشکل و خرابی می شوند و شما نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران پیدا کنید و باید به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود باشید که ما این مشکل را برایتان برطرف کرده ایم. با تکنسین های مجرب درین سرویس دیگر نگران هیچ چیزی نباشید.اگر به دنبال تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران هستید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمائید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۹:۴۵ توسط:mari موضوع: نظرات (1)